czwartek, 29 listopada 2012

Haalo ;-)

Chcialam Wam pokazac sukienke na ktora juz chwile sie czailam i wkoncu ja dorwalam! ;-)
 Jest z H&M z dzialu Divided. Tu zdj ze strony www.hm.com :
Kosztowala z tego co pamietam okolo $40. Myslalam, ze bedzie troszke dluzsza ale i tak jestem zadowolona =)
A tak prezentuje sie na mnie ;-)

Taka pogode mielismy tydzien temu w Chicago na Thanksgiving ;-) Koniec listopada a cieplutko jak we wrzesniu!! lov it <3 

Ale nie ma za dobrze ... juz 2 dni po tym musialam wskoczyc w plaszcz, czape i szalik...


A na koniec moja ostatnia zdobycz! Pingwin =)


<3 <3

3 komentarze:

  1. hej Natalia;)fajnie że zaczęłaś blogować, trzymam kciuki, czytać będę oczywiście i może odkryję coś co będę mogła znaleźć i wykorzystać w mojej 'krainie deszczowców' -wiola z cebulowa;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh dzieki:) hehe i zapraszam! mam nadzieje ze jakos sie rozkrece :)) P.S. ja Ci dam cebulowo ;-P

      Usuń
  2. Również mam tą sukienkę - jest po prostu urocza!
    Super wygląda z tym paskiem, koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myslisz ?:)