poniedziałek, 3 grudnia 2012

Get Fit !!!

Od ponad 3 miesiecy wpadlam w sidla nowego uzaleznienia.. tym razem zdrowego ;-) Zaczelo sie od tego (oczywiscie) ze zapragnelam byc szczuplejsza! W sumie owe pragnienie nie odstepuje mnie od x czasu ale dopiero te pare miesiecy temu powiedzialam sobie BASTA i ruszylam tylek tak na powaznie ;-) 


Zaczelam szukac drogi jaka moge podarzac i motywacji. Zapisalam sie na silownie. Kiedys juz bylam ich czlonkiem jednak po okolo miesiacu czy tam dwoch poporstu mi sie znudzilo! Ale liczylam ze tym razem bedzie inaczej ;-) Na silce stawialam glownie na bieganie +delikatne cwiczenia silowe. Historia sie powtorzyla i po okolo 2 miesiacach musialam sie zmuszac zeby zawiesc swoje zacne 4 litery na silke :/ kurde na dluzsza mete tak na sile to sie nie da... Gdzies tam na FB albi na YT juz nie pamietam wyhaczylam Ewke ( Ewe Chodakowska) pewnie juz wszyscy i tak ja juz znaja =) Wkrecilam sie jak chorera!




Udalo mi sie dostal jej CD nr 2 czyli tzw Kilera. Zaczelam cwiczyc ale potem wyjazd na wakacje wiec pff czar pryskl i len powrocil LOL . Jednak nie bylo tak zle i po powrocie cos mnie ciaglo zeby na nowo wziasc sie zacwiczenia z Ewka!  No i wrocilam. Cwiczylam kilera 3 razy w tygodniu mniej wiecej. Potem wyszla plyta nr 3 Turbo Spalanie czy jakos tak i ta wlasnie jest moja ulubiona ;-) 


Minelo 3 miesiace i nadal sie trzymam. 4 razy w tygodniu "Ewka" to minimum. Staram sie tez pobiegac,przewaznie 35min aa ostatnio wogole padl moj rekord 1godz i 10 min jeejj :D Wysilek fizyczny naprawde uzaleznia! To uczucie gdy zakonczysz trening lezysz na macie i jestes taka dumna z siebie! awww.. uwielbiam <3 



Zawsze trzeba szukac motywacji. To napewno nie bedzie tak ze wlacysz plyte dasz sobie wycisk i bedzie super!ja po paru treningach mialam w glowie ze no kurde i tak nie pociagne w ten sposob dlugo, ze zaczyna bolec, len daje sie we znaki itp itd.. Najelpiej zacisnac zeby poogladac na necie jakies fajne laski i cwiczyc! Po jakims czasie nawet sama nie iwem kiedy, przychodz takie cos ze automatycznie przebierasz sie do cwiczen, ze Cie do tego ciagnie! Moim sposobem na motywacje bylo polubienie kilku stron na FaceBooku. Na pierwszy ogien - jako fanka Ewki - zasubskrybowalam jej fanpage i polecam! wrzuca duuuzo zdjec ktore naparwde daja kopniaka i mega motywacje. 


 Wkleilam linki do moich ulubionych "napedzaczy" z fb ;-) 


Najwazniejsze w tym wszystkim jest to zeby zrobic ten pierwszy krok, zamiast drzemki po pracy pojsc pobiegac czy pocwiczyc w domu z cd! Dawajcie znac jak u Was sprawa wyglada z dbaniem o forme, ze zrzucaniem zbednyh kg i modelowaniem sylwetki. Co Was motywuje?? Chetnie z czegos skorzystam;-)
Pozdro! Stay FIT!!! ;-P




1 komentarz:

  1. Tyle już słyszałam i czytałam o tej 'Ewce'. Przeprowadza rewolucje w życiach innych,ale ja jakoś chce,ale nie mogę się zmusić...

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myslisz ?:)