czwartek, 13 grudnia 2012

Swieta, swieta...

Do Swiat zostalo jeszcze jakies poltora tygodnia ;-) W tym roku jakos nie moge sie doczekac, chyba wkoncu w wieku 25 lat pozbylam sie niecheci do Swiat Bozego Narodzenia! Nie wiem moze bylam dziwna, ale starsznie draznilo mnie u ludzi to jak nagle kazdy byl sztucznie dobry, grzeczny i mily dla drugiej osoby bleee tylko przez pare dni w roku haha!! Dalej tego nie lubie ale jakos w tym roku ciesze sie na Wigilie, choinki, Mikolaje ;-P

Sklepy juz od dobrych kilku tygodni kolorowe, swiecace. ZaMikolajowane :D hehe ze tak sie wyraze ekhm ;-P
Na parkingach juz ruch jest kierowany przez ludzi w pomaranczowych kamizelach co oznacza ze szal pal nadchodzi! =)

Uwilebiam Target! To jest cos jak hmmm Tesco? w Polsce. Tak mi sie wydaje. Tam wchodze po mleko a wychodze z czapkami, spodniami, szminkami i ozdobami na swieta. Tam jest wszystko hehe Target to zlo :D Ze swieta za pasem skupilam sie na dziale z ozdobami na swieta ajj jak pieknie ;-P
pokaze Wam pare zdj ktore udalo mi sie zrobic w Targecie :)



Czaaaapy! Uwielbiam ;-) mam ich mala kolekcje! Moim zdaniem fajnie przelamuja kazdy outfit, lubie tez takie z przymruzeniem oka;-) <3


Zauroczyly mnie kubki i kubeczki w ksztalcie mikolajow, pingwinow i innych swiatecznych stworkow =)




Ja wybralam tego dzentelmena dla mojego Mystera


Wybor skarpet ogrooomny!


A tu cos dla fanow Pani Beaver ;-)) haha


Ozdoby na choinke





A tu moj Pinglin ;-)


Na koniec pokarze Wam polke z zabawkami z Toy Story. Moj Chrzesniak jest fanem wiec szukalam prezentu na Mikolaja. Mr. Potato byl moim celem... i kurcze wszystko wykupione! W zadnym sklepie niemoglam znalesc! Czy to jakas moda na Ziemniaka? ;-)

Jak u Was przygotowania do swiat? Lubicie ta atmosfere i zatloczone sklepy? ;-)
<3

4 komentarze:

  1. widziałam dzisiaj odpicowanego 2-latka w identycznej czapie jak ta na pierwszym zdjęciu. Normalnie był do zjedzenia, rumiana buzia a do tego blond loki :)))) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myslisz ?:)