sobota, 29 grudnia 2012

.. i po swietach!

Mam nadzieje ze milo i rodzinnie spedziliscie Swieta Bozego Narodzenia ;-) ja sie ciesze ze juz po!
Moje zaczely sie od tego ze bylam chora i nie chcialo mi sie nawet wychodzic z domu! Dobrze, ze w tym roku ruszylam szanowne cztery litery wczesniej po prezenty i zakupy swiateczne u mnie byly zakonczone przed choroba :)


U mnie Swieta zlecialy baaardzo szybko. W Wigilie do poludnia bylam w pracy i tutaj 26 grudnia tez juz jest normalny dzien wiec leeeeci! W tym roku wszytsko bylo troche " na szybko" musielismy zdazyc miedzy moja rodzinka i Mystera.
Przy okazji przedstawie Wam mojego przystojnego chrzesniaka - Kacperka, ktorego uwielbiam ponad wszystko <3 Lobuz maly ;-)


Teraz tylko przed nami Sylwester i Nowy Rok, i wracamy do normalnosci uuufffff :)))

Zycze wszystkim Szczesliwego Nowego Roku 2013! Aby wszystkie plany sie ziscily a cele zostaly osiagniete ;-) 


Buziaki Robaki ;-) 
natalia^^

2 komentarze:

  1. pieknie wygladasz;]
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecie to na końcu:) jak nie Ty!!! taka poważna Dzefrejowska-luuubie;*
    Donald;)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myslisz ?:)