środa, 2 stycznia 2013

Nowosci w drogerii

Witam w Nowym Roku:)

Jak ja sie ciesze ze juz wszystkie swieta minely =) Mam nadzieje ze fajnie spedziliscie Sylwestra i podobnie jak ja w Nowy 2013 Rok wkraczacie naladowani pozytywna energia =) ja mam 1000 pomyslow, planow i postanowien  na minute, trzymajcie kciuki zeby chociaz pare udalo mi sie spelnic i zrealizowac! 

Ale do rzeczy ;-) przypadkiem mimochodem zagladnelam do miejscowej drogerii Walgreens i rzucilo mi sie w oczy kilka nowosci. Zrobilam mala fotoleracje ;-)

Uwielbiam stoiska z kosmetykami, wszystko ladnie wyglada, jest kolorowe i kusi niemilosiernie... 

Revlon, L'oreal, Maybelline dostepne sa rowniez w PL wiec wydaje mi sie ze te nowe kolekcje, ktore pojawily sie u nas w sklepach w najblizszych miesiacach zawitaja takze do polskich sklepow. A moze juz sa dostepne??

L'oreal


wiem ze nie jest to najnowsza kolekcja ESSIE ale ja opozniona szukalam jej wszedzie i trudno bylo mi ja znalesc az nagle niespodziewanie bum jest :D 

lakiery magnetyczne

Maybelline

Revlon

Pomadki Rimmela- kolekcja Kate Moss

Kremy BB z Rimmela

Maybelline i ich nowe szminki COLOR WHISPER 


kusza mnie te nowosci do wlosow ale wedle zasady - najpierw musze wykonczyc moj szampon i odzywki. 

Ja skusilam sie tylko na doslownie dwie rzeczy - pokaze w nastepnym poscie ;-)



1 komentarz:

  1. większości z tych rzeczy jeszcze nie widziałam, a szkoda ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myslisz ?:)