środa, 9 stycznia 2013

Mini Projekt Denko

Od pewnego czasu praktykuje w swoim kosmetycznym swiecie projekt denko. Staram sie nie powielac produktow, kupowac nowe dopiero jak cos skoncze!
Ostatnio udalo mi sie wykonczyc 3 odzywki/maski do wlosow. Wprost uwielbiam produkty do wlosow i ich kupowanie oraz testowanie sprawia mi mega frajde ;-)




1. Lee Stafford Hair Growth Treatment 
2.Aussie 3 minute miracle
3. Kerastase Masque Nutri Thermique 

Maske od Lee Stafford chcialam juz od dluzszego czasu, zobaczylam ja na kanale Niessia25
Wkoncu z UK dotarla do USA i mozna ja dostac w drogerii Ulta za ok.$12.
Wedlug producenta maska przeznaczona jest do wlosow, ktore rosna do pewnego momentu i przestaja.
Za zadanie ma przede wszystkim "ruszyc wlosy z miejsca" i przyspieszyc ich wzrost.
Wciera sie w ja w skore glowy i zostawia na ok.10 min.
Ponownie nie kupie- ladnie pachnie i nawilza wlosy na poziomie odzywki drogeryjnej, ktora mozna kupic za $4 wiec sensu nie widze....Jest rowniez malo wydajna.
Innych efektow na moich wlosach brak!


3-minutowa odzywke do wlosow AUSSIE chyba kazdy zna ;-) mozna ja dostac na allegro, w Stanach w kazdej drogeri za ok.$3. 
Przeznaczona do wlosow suchych i zniszczonych. Za zadanie ma gleboko nawilzac.
Trzymamy ja na wlosach 3 minuty i dobrze splukujemy. 
To juz mojego 3 lub 4 opakowanie dlatego narazie nie odkupie ;-) bo poprostu mi sie znudzila!
Ale jak najbardziej szczerze polecam!
Bomba silikonowa ale wlosy sa sypkie, gladkie i wygladaja na zdrowsze!


Kolejna maska to Kerastase przeznaczona rowniez do wlosow mocno zniszczonych i suchych a zarazem delikatnych. 
Dostepna glownie online i salonach fryzjerskich.
Regularna cena to $61 czyli baaardzo drogo! Mi udalo sie ja dorwac w Targecie za $40=) dlatego sie skusilam!
Maska ma wlosy gleboko nawilzac i odzywiac od skory glowy az po same konce ajjj ;-)
Mega wydajna! uzywalam jej jakies 10 miesiecy.
Przyjemna w uzyciu, wlosy ladnie nawilzone ( takze pozornie-sylikony!), sypkie, lsniace ale ponownie jej nie kupie! Za droga!!


Jako, ze zuzylam az 3!! maseczki do wlosow oczywiscie mialam przyzwolenie na nowa!
I tak mi sie udalo ze akurat trafilam na promocje w Targecie ( <3 ) .


Macadamia Natural Oil - Deep Repair Masque

Maska z olejkiem macadamia do wlosow suchych i zniszczonych za zadanie ma je nawilzac, odbudowywac jak i chronic przed uszkodzeniami.
W USA mozna ja znalesc w drogeriach, w Polsce wiem ze tez jest dostepna! Czy stacjonarnie to nie jestem pewna... ale napewno mozna ja znalesc na stronach internetowych.
U nas kosztuje ona ok.$30 wiec nie jest najtansza ale jest bardzo wydajna! 
Kiedys uzywalam juz tej maski - mialam 30ml saszetke ktora starczyla mi z tego co pamietam na 5-6 razy! 
Bylam bardzo zadowlonona :)
A teraz patrzcie na jaka promocje trafilam..;-) taaDaam!!


W regularnej cenie $30 dostalam DWIE maski!! Az zal bylo nie wziasc! 
Mysle, ze druga komus oddam/sprzedam/sprezentuje jeszcze nie wiem;) bo zurzycie jednej maski napewno troche mi zajmie, a znajac siebie - mimo ze kocham ta maske- bede chciala testowac cos nowego!

Mial byc projekt denko a wyszly prawie ze recencje :) ale ja o wlosach to tak moge i moge...

A Wy jakie maski do wlosow uzywacie? Co polecacie wlosoholiczce ? :) 

5 komentarzy:

  1. Najprostsza i podstawowa receptura na odżywkę do włosów to zmieszanie dwóch żółtek z dwiema łyżkami oleju rycynowego. Taką miksturę nakładasz i wmasowujesz we włosy, zostawiasz na jakiś czas, a następnie dokładnie spłukujesz;d ZAOSZCĘDZISZ KUPE KASY;P;P;P
    Donaldino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak wiem ale ja wole jednak miec gotowa maske pod prysznic, nie zawsze jest czas zrobic "jajecznice", czy nawet przez czyste lenistwo..:) ja lubie testowac nowe produkty, a ta maska jest cudowna!! jak bys sprobowala tez bys wydawala ;-P zrestza ona starcza na grubo ponad pol roku wiec nie wychodzi wcale drogo =)

      Usuń
  2. więc powiedz jakąmaskę polecasz na moje piekne długie proste blond włosy?;p
    Donaldino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macadamia Natural Oil - Deep Repair Masque - tak jak napisalam w poscie =)

      Usuń
  3. Moja znajoma używa 3 opakowanie maski Lee Stafford. Miała włosy ścięte na boba, a po nie całym roku ma za ramiona. Także działa, trzeba ją tylko dłużej używać:)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myslisz ?:)